دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس بنام دلخوشی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 8 اسفند 1394
بازدید : 233
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس بنام دلخوشی با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : هزاد پکس تنظیم : احمد سلو

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس بنام دلخوشی

Download New Music Behzad PaxDelkhoshi

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس بنام دلخوشی

متن آهنگ بهزاد پکس بنام دلخوشی

آی آدم ها که بر ساحل نشته و شاد و خندانید یک نفر در آب دارد میسپارد جان

یک نفر که دارد دستو پایه دائم میزند روی این دریایه تند و تیره و سنگین نمیدای

به چی دل خوش کنم به جونیم که رفته ؟ تو این زندگی که سخته حتی نیمه شبم

 در آوردم صبح تا شب با سیلی صورت سرخ پس میگزره روزهای هفته

اسیر چی شدم دنبال چیم نمیدونم یه جونی که پیره من کیم نمیدونم

به چی دلخوش کنم به اشکایه مادرم یه پینه های دستاش

اون که زیاد بودو کم خواست بی چی دلخوش کنم از عشقی که نموندش

یا برگهای دفترم که سیاه شد تمامش وقتی مرد بودن به ماشین شاسی بلند بود

نگو نوش جونت بگو هر کی برد حرمش وقتی آسمون تمامش واسه آدماهی بالاست

تو مجبوری بگی به جاش خدامون که با ماست تو هم مجبوری بگی وقتی تو سرت میخوره

یکی مرد شد باهاش تورو پسرت میکنه ببین پولو میگم دنبال سرنخ نباش

اون که صبح تا شب چشمت دنبالش یه سره میدوئه پس همیشه تو گوشی فقله با پستایه رومانتیک

دنیایه مجازی هم داره تو رو مسخره میکنه قلم از دستم در رفت ولی محاکمش کردم

یکی هنور پی صورت مسئله می دوئه بی چی دلخوش کنم به آمایه شهرم

وقتی یکی مثل من شی دلت از همه میبره

موح میکوبد به روی ساحل خاموش ….

بی چی دلخوش کنم به رفیق های شرم به خال کوبی هاش یا اون خط های رو گردن

بی چی دلخوش کنی وقتی خالی میشه جیبت تا مفهمی رفیقات یه عمر ازت کندن

بی چی دلخوش کنم به بغظی که ترکید یا غم زیر زمین اون صدا که نرسید

وقتی که امروز رو دیدی من فرداهامو کشتم بی چی دلخوش کنم وقتی سیگاره تو مشتم

بگو درد منو تورو کسی نمیدونه میگی دیس لاو بخونم مگه حسی هم میمونه

بگو چیه تو هم مثل من درد داری وقتی خالیه جیبتم نمیتونی مرد باشی

بگو تو هم دلت از این زمونه میگره ؟؟ وقتی واسه رفتنشم داره بهونه میگره

به چی دلخوش کنم وقتی نیست یکی دوتا اون که آدمش میکنی یه روز بهت میگه شما

وقتی هنرتم یه اثر زیر زمینی میشه به چی دلخوش کنی صدات برسه به خدا

بی چی دلخوش کنم به اشتباه عشقم یا خیره بشم به صدای اختلاص کشور

از کدومش بگی از نگاه ملتت وقتی غم تو هم اجاره خونته

بی چی دلخوش کنی وقتی تو خاک خودتی وقتی هم وطنت با فوش میزنه به غیرتت

 

TELECHANEL



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com